תל אביב שלי, היפה את?

לב גראפיטי ברחוב שינקין
אהבתי לתל-אביב היא אהבה מסוג אחר....אני חיה ונושמת את תל-אביב כבר....11 שנה. לא גדלתי בעיר הזו ולא התחנכתי בה , אך נוכחתי לדעת כי היא ממכרת.....הליכה ממוקדת ברחובות יכולה להיות מרתקת לעין שיעור.


לב גראפיטי- יפה לעין שיעור

התאמה מלאה בין הגראפיטי ,לאהבתי השניה...נעליים
 ההליכה ברחובות הצפופים דווקא של העיר מלווה אותי במחשבות הולכות ופוסקות על קולקציות עתידיות ומה שביניהן...
זה מוביל אותי היישר לשולחן הכתיבה שלי ומוליד לו ערימת מחשבות בצורת איורים. זה קורה עכשיו וזה קרה בכל שנות העשייה לי (5 במספר ...)
כן כן...זה מה שקרה בחשיבה על קולקציית בגדים. בשיתוף חברתי הטובה ,שאת שמה לא אחשוף כי אני לא בטוחה שהיא רוצה בכך. (היא אגב איירה את הקולקציה!)
מלאכת המחשבת ביצירת בגד/תכשיט חדשים ,קשים מנשוא. הרבה פעמים אני,באופן אישי בלבד,
 קצת הולכת לאיבוד...



או אז אני מחליטה לי לקחת צעד אחורה...לרחוב.לשאוף קצת אוויר ולקבל בחזרה את קו היצירה שלי.



בדים לקולקציה ,בחירה לא קלה.
 בדים, מרקמים, חומרים שונים- כל אלה מגיעים אליי לא פעם מהצצה לתוך נבכי הנשמה של הרחוב....וכן , זה עובד היטב. אני חושרת לשלוחן הכתיבה שלי וממשיכה ליצור עוד ועוד....
שירבוט קולקציה-חברתי הטובה איירה


  
אני אוהבת אך לא אוהבת...
תל אביב ...אהבה אמביוולנטית 
איזורים רבים בה מאוד לא אסטטיים מיושנים ודורשים טיפוח, אך חלקים אחרים בה , אני כה אוהבת ומתחברת אליהם....עד כדי כך שההשראה שלי נובעת מהם. אחד הדברים שאני יותר מחוברת אליהם הוא הפרטים הקטנים שבה. מה מסתתר מאחורי כל גראפיטי? מה נמצא מאחורי חלונות הבתים הישנים?
חלון בית ישן בתל-אביב...מחמם לי את הלב

אילו טקסטורות וצבעים שולטים....
גם על מרקמים של קירות אני אוהבת להתבונן....
יצאתי לי לפני כמה ימים במיוחד לצלם את אותם "חורים".
מעבר לעובדה שכל כך נהניתי מכל רגע...אני גאה להציג כאן ארסנל של תמונות מייצגות...היופי הוא בעיני המתבונן בלבד....
אגב...קולקציית הבדים עדיין בהתהוות.
נשיקות ונשמה.
טלי

Comments

Popular Posts