ההשראות שלי...פרק א'

מקורות ההשראה שלי הם דבר די מורכב. הם יכולים להגיע מהליכה ברחוב או סתם מעיון במגזיני אופנה. הראש שלי
מגן IPHONE4
לא נח לרגע
אחת המעצבות הטובות והיצירתיות שאני מכירה היא cath kidston.
מעבר לצבעים המרהיבים אני אוהבת את הרבגוניות שהיא מפגינה בעיצוביה .לא אחת ,ביקרתי בחנויות שלה ותמיד מחדש הוקסמתי ממראה גן העדן הזה.
נרתיק לסט מניקור
גם לה, כמו מעצבות רב תחומיות אחרות שאני מכירה, יש קשת רחבה של מוצרים מעוצבים. החל מפריטים קטנים כמו מגן ל IPHONE 4 של "ציפור בריטית", כך היא מכנה אותו. זה ממשיך בנרתיקים של סטים למניקור ,תיקי רחצה קטנים וגדולים,ארנקים, תיקי נשים , מטריות, תיקי נסיעות, תיקים לשימוש יומיומי.אקססוריז כמו-צעיפים, טרמוסים,תכשיטים.

תכשיט ענתיק 



אחת המחלקות בחנויות שלה מוקדשת כולה להדפסי בדים מרוממי רוח, עוצרי נשימה, חלקם משמשים למצעי מיטה , חלקם לסינרים , לטפטים ועוד פיצ'פקעס מעניינים.
מחלקת הדפסי בדים מוסיפה ניחוח ביתי למותג של cath kidston

את ההשראה לרומנטיקה, לצבעים רכים וניחוח אירופאי אני שואבת גם ממהמעצבת הנפלאה הזו. כן ירבו!!

שלכן,
טלי

Comments

Popular Posts