על טעם וריח יש מה להתווכח....

עיצוב, תצורה, צבעוניות ,ייחודיות ופרקטיות. הכל במוצר אחד!
באחד השוטטויות שלי באתרים מיוחדים ובהם מותגים ייחודים , מצאתי אחד ...איך נאמר ....מרהיב? עשיר בפרטים ? מעוצב? מדוגם ? , הכל נכון . אני רוצה הכל ועכשיו!!
מותג הולנדי (לא פלא...) שעונה לשם OILILY ומביא עימו יופי ילדותי אעפס... עם אופי תרבותי בניחוח אירופאי .
יש בו הכל מהכל- בישום, ביגוד ובעיקר.... אקססוריז!!
תיק טרולי לנסיעות קצרות. המלצה אישית חמה.יפה ופרקטי!
יש לי כמה וכמה תיקים של המותג, אני יכולה להמליץ בחום על הקולקציה האחרונה בגרסת הבבושקות עם הסממן האתני. אני רכשתי לעצמי את תיק ה"טרולי" שבתמונה ועוד תיק מזוודה לנשיאת כתף או צד בהדפס זהה .
זהו מותג לא זול (מחירים החל מ-200 לתיקים קטנים ועד ל-1200 ויותר לתיקים גדולים או מזוודות)
הבעיה הנוספת היא שניתן להשיגו במגוון חנויות מצומצם בארץ (ביניהן אצלי בחנות...) , אבל שווה את החיפוש ....!


תיק ילדים לגן... 69.95

   65.94  מעיל גשם לילדים...SALE 

גם למותג הנפלא הזה יש סיילים (מזלנו...) בדף SALE הפריטים מתחלפים באופן תדיר ושווה לשטוף את העיניים...!למה ? כי מהאתר הרשמי לא ניתן לבצע משלוחים לארץ (חבל....) .יש כמובן שיטות כמו לשלוח לארץ דרך חבר/ה שגרים באחת המדינות שאליהם יש משלוחים או לנסות לדבר עם החנויות שמחזיקות את המותג ....או שאפשר לנסות דרך הEBAY.


כנסו לאתר ותיווכחו בעצמכן!
http://www.oililyshop.com/en/

שלכן,
טלי

Comments

Popular Posts