קפה טוב לא בוחרים... הוא בוחר אותך!


 בסימטאות שוק הכרמל שבתל אביב (רחוב שפר 2)  , שוכן לו קפה שכונתי חדש. צבעוני, חדש, מגרה את החושים ואווירתי.




את הקפה הראשון של הבוקר אני נוטה לאמוד בכמה מישורים....
1. טמפרטורה
2. חוזק
3. מיקום ג"ג


סוגים רבים של קפה 
לא שחס וחלילה אני קשה, אלא ש...הקפה הראשון של הבוקר הוא בעל ערך כבד משקל...


היום ,חוויתי את אחת החוויות קפה הטובות יותר שהיו לי ולכן אני חשה מחוייבת לרוץ ושתף אתכם , כדי שגם אתם תנסו לרוץ ולבדוק את העניין .





נדהמתי לגלות שהטחינה במקום , לא שזה חדש ,שהרי בהרבה בתי קפה טוחנים את הקפה במקום אך כאן הטחינה היא אישית לאותו קפה שנשתה עכשיו. קטע היסטרי, שהופך את חווית הקפה לאיכותית הרבה יותר. 
קלייה במקום,אישית לכל כוס קפה 


אווירה עם צבע- משרה אופטימיות


אז מה היה לנו.
בית קפה שכונתי בצבעי הקשת
אווירה טובה
מיתוג מעניין
והכי חשוב

קפה מצויין!!


אני נהניתי, מה איתכם?
שלכם,
טלי







Comments

Popular Posts