ההשראות שלי- פרק ב'

ג'ורנלים ישנים. אהבה לפשטות
 נווה צדק הוא מתחם שבו אני יכולה לבלות שעות בבהייה אין סופית.... הצבעים , הריחות ובעיקר המבנים הישנים/מחודשים שם מספקים לי אינספור רעיונות ולמוצרים שאני מעצבת.


 איורים ישנים בחנויות או בניינים ישנים בעלי ערך ארכיטקטוני עושים לי את זה.... וגורמים לי להעלות חיוך ורק לרוץ לסטודיו שלי ולהתחיל לעבוד.
את צילומי האווירה הזו עשיתי עם צלמת מתוקה בשם מיטל , לפני כשנתיים . היום דיפדפתי בארכיון צילומים ישנים וזה מה שמצאתי. אני ממש מתרגשת!
הצילומים נערכו בחנות "אליס" , חנות מדהימה!!! שלא רק ילדים אוהבים...גם אנשים כמוני.
ברחובות כרם התימנים- מחוז צדדי לא ממש מוכר (מתברר לאחר שעברתי לאיזור...)
ברחובות המדהימים של נווה צדק האגדית ,ובשוק הכרמל.

אלמר הפיל,צבעוניות למול אפרוריות

 לפעמים לא צריך הרבה כדי לקבל השראה ....פשוט לכתת רגליים ולהתבונן לצדדים .
מוזיקה , אלמנט חושי






רומנטיקה
קופסאות פח ישנות.
צבעוניות ,מרקמים ומתיקות
מתיקות מול אפרוריות

אהבתי....נשביתי בקסם.
מקווה שגם אתם!
טלי

Comments

Popular Posts