החנות שלי....קטנה אבל מיוחדת

כשפתחתי לראשונה את החנות שלי בשינקין,,,זה היה לפני כ-4 שנים, משהו כזה...אני ממש גרועה בתאריכים ואומדן זמן).
זה קרה בהתרגשות רבה, חנות משלי! עיצובים שלי נקנים במקום משלי....
ז ממש כוך קטן...אפילו, כוכון.... אבל שונה. ...
אנשים שעוברים ,לעיתים עומדים ובוהים בחלון הקטן שלי, רק כדי להבין "איך הצלחתי להכניס חנות כזו במקום כזה"....
4 שנים אני שם? האנשים מתחלפים ,,,התגובות והשאלות לא...
אני קוראת למקום הזה שלי בוטיק...כי זה בעצם סוג של בוטיק קטנטן ...בלב רחוב הומה.


 יש לי פינת עבודה חמודה משלי (והרבה כאבי גב....) אבל זו ממש פינת חמד....
את ההרכבות הפשוטות , החיבורים של התכשיטים , אלה שלא מצריכים הלחמות , אני עושה בחנות . דברים יותר מורכבים אני משאירה לסטודיו שלי.


את אהבתי לשקט ורומנטיקה אני מנסה להביע באמצעות התצוגה בחנות...הקירות והמתקנים לתצוגה  מאופיינים בכיסויים הנושאים אופי מוזיקאלי או כיתובים ישנים של פעם...האמת שחשבתי על זה ולמעשה יצרתי לעצמי חדרון מלא בהשראה....

הדפים, הצבעים, המרקמים , מוזיקת הרקע, כל אלה מצליחים לעורר את כל החושים שלי ולתת לי השראה להמשיך וליצור....




לידי שוכן בית קפה ביתי וחמים. את כל הצילומים שלי אני עושה ממש משם! צופה על החנות ומצלמת את הפריטים החדשים לאתר ולפייסבוק. לכוסות קפה יש לי חולשה, בעיקר לכאלה מצויירות. אז הנה כוס קפה שלי הבוקר וסט קטן של תפאורה לצילומים האחרונים ! 

Comments

Popular Posts