הפכי את החלום שלך למציאות!

בעודי מהרהרת על החלום שלי, הבטתי על עברי , הלא רחוק, והבנתי שעברתי לא מעט בדרכי להגשים את החלום הפרטי שלי.
 מישהו פעם לימד אותי שאם אני רוצה להגשים משהו, לא משנה מה, אני צריכה לכתוב אותו.
אז כתבתי! כתבתי מה אני רוצה להיות ומתי זה יקרה. 
הוסף כיתוב
מאז אני לא מפסיקה לכתוב .
אני כותבת הכל- חלומות, שאיפות מקצועיות, חוויות אישיות ומה לא. רשימת המחברות שהחלפתי ,ארוכה לעין שיעור...
העניין הוא שהמחברת האחרונה שלי מיוחדת במינה.החלטתי להקדיש אותה סבי, שלימד אותי לעולם לא להפסיק לחלום. אתמול הכנתי אותה ואני מאוד רוצה לשתף איתך את החוויה הזו.


אני מתארת לעצמי שזה קצת עושה חשק ונורא כייף לשבת ברגע קט של מוזה ולהכין .
אז הנה מתכון קצר ממני אליכם באהבה רבה.
חומרים דרושים:
1. מחברת עם כריכה קשיחה , יכולה להיות עם צד מסולסל או רגיל, מה שאת הכי אוהבת. את העובי אתם בוחרים בהתאם לצורך.
2. גזירים של עיתונים שאת הכי אוהבת , אני באופן אישי מעדיפה את המגזינים המעוצבים המזגין flow,הוא אחד מהם (יש קישור לאתר שלהם) . 
3. דבק בסטיק או דבק ספריי (ניתן למצוא בהרבה מחנויות הטמבור השכונתיות או בחנויות יצירה)
סימניות למחברת.

הכנה:
ההכנה מאוד פשוטה-
1. לוקחים מידה מדוייקת של המחברת ,גוזרים את דף העיתון לפי גודל המחברת .ניתן לעשות זאת לאחר ההדבקה,לפעמים זה יותר קל.
 2. מרססים בדבק את אחד הצדדים של המחברת ומדביקים את אחד הגזירים. מהדקים טוב והופכים -עושים זאת בצד השני, בדיוק אותו הדבר.
3. ניתן לעשות סימניות/חוצצים ע"י גזירת חלקים קטנטנים של הנייר עיתון והדבקתו איפה שרוצים לחצוץ במחברת.
4. נהנים מכל רגע!!
הנה לכם מחברת מעוצבת מהממת , לא יקר, ייחודי ובהחלט מאוד מקורי!
ספרו לי איך היה ותפיצו הלאה למכורים שבינינו!!
otilyas@gmail.co.il
מחברת מסולסת , אני יותר אוהבת , יותר נוחה לי.







שלכם,
טלי, אוטיליה'ס
otilyas 

Comments

Popular Posts