קופסאות פח מעוצבות במחיר מדהים!

הסתובבנו לנו המשפחה ואני ברחבי הנמל בתל-אביב. יום שמשי כזה כבר הרבה זמן שלא היה וזה הפך את היום לבילוי שבת מנצח!
בסביבות החלק הצפוני של הנמל,ממוקמת החנות "צומת ספרים" משולבת עם "קפה גרג", מקום מקסים ומרווח. ישבנו לנו לקרוא ספר על כוס קפה , בעודי משוטטת בחנות הספרים שלהם ,מצאתי את קופסאות הפח היפות האלה שאני כ"כ אוהבת...
קופאות פח מלאות בחן - מיכל פיירמן
את הקופסאות מעצבת מיכל פיירמן. את העיצוהים של מיכל אני מכירה כמה שנים ,יש לי קופאות שלה כמעט בכל גודל וכל קולקציה  (!) . אם נכנסים לאתר המהמם שלה (אתם חייבים! )מוצאים עוד המן פריטים יפים .
היום התחדשתי לי ב-3 קופאות פח ב-3 גדלים. אחת לתה, ושתיים אחרות לכל הטושים והעפרונות שלי...לא פחות ולא יותר - 10 ש"ח הקופסא!!...
הרגשתי חייבת לשתף אתכן ! רוצו להקדימו לרכוש כמה שיותר , שווה שווה.
נשיקות,
טלי


Comments

Popular Posts