קול של מלאכית,שיר חדש ,נוגע מאוד.


אני מאוד אוהבת להאזין למוזיקה . זה תמיד מרגיע אותי. הרבה פעמים מחזיר אותי לעבר הרחוק ומעלה זיכרונות ,מלווים בסוגים שונים של רגשות. אני מתגעגעת מאוד לסבי  ושירים רבים מחזירים אותי לתקופה שבה חי והיה לי כעוגן בצמתים חשובים של חיי. מוזיקה היא בשבילי דרך מילוט לימים סוערים...
הרבה פעמים , בסוף היום, לפני שאני הולכת לישון, אני עוברת בראש על היום שעבר ,חושבת על מה יהיה מחר ...אני שמה לי מוזיקה נעימה ברקע ונרדמת.
חייבת לשתף אתכם בשיר מקסים מקסים ששמעתי זה הרגע.
 הקול נוגע , המילים רכות. פשוט להאזין ולהתענג....

לזמרת הנפלאה ששרה את השיר קוראים דריה וורד , היא גם יוצרת השיר :) 
זה הקישור השיר שלה http://patiphon.co.il/music/nqp9827VGC.
 
"אני תמיד פוגעת נמוך מידי 
תמיד שואלת רחוק מידי 
תמיד אומרת יותר מידי 
אז אל... "

לפעמים, לא צריך יותר משיר אחד כדי להפוך יום שלם של טירוף לרגע אחד של אושר.....
ממליצה בחום ומחכה כבר לאלבום!
שלכם ,
טלי

Comments

Popular Posts