חוזרת עם פוסט חדש!

זו אני...מביאה אליכם בלוג שכולו אני!


זה תיק מזוודה , האחרון מקולקצית התיקים שלי...עוד נחזור אליך יפיופ!
אז זו אני, עונה לשם טלי שפריצר דלאל. מעצבת ,חיה ונושמת עיצוב!
אני בת 33 וקצת. מכורה ליופי ועיצוב. יש לי עסק קטן בשם otilyas,וחנות קטנטנה בשינקין, לב תל-אביב.
את העסק הקמתי לפני כ 5 שנים . התחלתי בדוכן קטן בנחלת בינימין (מדרחוב אומנים ייחודי) ומשם המשכתי לחנות בוטיק קטנה.
בשלב מסויים בחיי החלטתי שאת אהבתי לעיצוב אני חייבת להפנות החוצה. 
התחלתי מלעצב תיקים-הנה הוא אחד התיקים שלי מהקולקציה האחרונה,תיק מזוודה ענק מימדים...כמובן מלא בצבע בזכות הבד הזה שברגע שראיתי אותו,שבה את ליבי.

כבר אמרתי אני משוגעת על עיצוב?, כל דבר קטן אצלי חייב להיות שונה/צבעוני. אני חייבת להכיר כל מוצר, כל מותג, מעצבים ועוד.את הקפה של הבוקר אני שותה בכוס מצויירת רצוי עם גאג'ט מעוצב משלה....
בבלוג הזה אני אחלוק איתכם את שגעונותיי ליופי הזה, אשתף איתכם את כל מה שמתחולל לי בתוך הראש ויש הרבה....
אני מקווה להכיר לכם עולם מלא בצבע ומליון דרכים איך לעצב לעצמכם,מה ואיפה למצוא דברים יפים ומקוריים...שלאף אחד אין.
נשיקות!
שלכם,
טלי/ "אוטיליה'ס"
http://www.facebook.com/pages/otilyas/106635416024663

Comments

Popular Posts